Καρσιλαμάς (Χορός της ψυχής)

Ρόδος

Καρσιλαμάς

9/8

Χωρίς περιορισμό περιόδου

2

Ελεύθερα

Αντικρυστή δομή ζευγαριού

Διάταξη ενός Α και μίας Γ

Μικτός

Απροσδιόριστη

Παραστάσεων

Χορός από τη Μικρά Ασία και την Πόλη όπως χορεύεται στις Καλυθιές Ρόδου. Έχει μουσικό μέτρο 9/8. Το χορευτικό σχήμα είναι ζευγαρωτό, και χορεύεται από ένα ή περισσότερα ζευγάρια αντικρυστά και ελεύθερα χωρίς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Μαρτυρίες κατοίκων του χωριού λένε πως στο πανηγύρι της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, είχε έρθει ένας πλανόδιος έμπορος από το διπλανό χωριό του Αφάντου και ζήτησε το βιολιτζή να παίξει μια συγκεκριμένη μελωδία. Ο κόσμος που τον έβλεπε έλεγε ότι αυτός ο άνθρωπος χορεύει με την ψυχή του. Από τότε, ο βιολιτζής του χωριού έπαιζε αυτό το σκοπό και οι Καλυθενοί χόρευαν όπως τον χόρευε και ο πλανόδιος. Τώρα πλέον χορεύεται πολύ σπάνια και μόνο από γυναίκες στις παραστάσεις του τοπικού συλλόγου .

Visited 322 φορές, 3 Visits today

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Related Listings

Σούστα (μορφή Ασκληπειού Ρόδου)

Σούστα (μορφή Ασκληπειού Ρόδου)

Ρόδος

Ρόδος

Χορός από τη Μικρά Ασία και την Πόλη όπως χορεύεται στις Καλυθιές Ρόδου. Έχει μουσικό μέτρο 9/8. Το χορευτικό σχήμα είναι ζευγαρωτό, και χορεύεται από ένα ή περισσότερα ζευγάρια αντικρυστά και ελεύθερα χωρίς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Μαρτυρίες κατοίκων του χωριού λένε πως στο πανηγύρι της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, είχε έρθει ένας πλανόδιος έμπορος από το διπλανό χωριό του Αφάντου και ζήτησε το βιολιτζή να παίξει μια συγκεκριμένη μελωδία. Ο κόσμος που τον έβλεπε έλεγε ότι αυτός ο άνθρωπος χορεύει με την ψυχή του. Από τότε, ο βιολιτζής του χωριού έπαιζε αυτό το σκοπό και οι Καλυθενοί χόρευαν όπως τον χόρευε και ο πλανόδιος. Τώρα πλέον χορεύεται πολύ σπάνια και μόνο από γυναίκες στις παραστάσεις του τοπικού συλλόγου .

Τσέλης Άντρας

Τσέλης Άντρας

Ρόδος, Ελλάδα

Ρόδος

Χορός από τη Μικρά Ασία και την Πόλη όπως χορεύεται στις Καλυθιές Ρόδου. Έχει μουσικό μέτρο 9/8. Το χορευτικό σχήμα είναι ζευγαρωτό, και χορεύεται από ένα ή περισσότερα ζευγάρια αντικρυστά και ελεύθερα χωρίς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Μαρτυρίες κατοίκων του χωριού λένε πως στο πανηγύρι της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, είχε έρθει ένας πλανόδιος έμπορος από το διπλανό χωριό του Αφάντου και ζήτησε το βιολιτζή να παίξει μια συγκεκριμένη μελωδία. Ο κόσμος που τον έβλεπε έλεγε ότι αυτός ο άνθρωπος χορεύει με την ψυχή του. Από τότε, ο βιολιτζής του χωριού έπαιζε αυτό το σκοπό και οι Καλυθενοί χόρευαν όπως τον χόρευε και ο πλανόδιος. Τώρα πλέον χορεύεται πολύ σπάνια και μόνο από γυναίκες στις παραστάσεις του τοπικού συλλόγου .

Κρητικός

Κρητικός

Αγαθονήσι,Αστυπάλαια,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Κως,Λειψοί,Μεγίστη,Νίσυρος,Πάτμος,Ρόδος,Σύμη,Τήλος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Χορός από τη Μικρά Ασία και την Πόλη όπως χορεύεται στις Καλυθιές Ρόδου. Έχει μουσικό μέτρο 9/8. Το χορευτικό σχήμα είναι ζευγαρωτό, και χορεύεται από ένα ή περισσότερα ζευγάρια αντικρυστά και ελεύθερα χωρίς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Μαρτυρίες κατοίκων του χωριού λένε πως στο πανηγύρι της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, είχε έρθει ένας πλανόδιος έμπορος από το διπλανό χωριό του Αφάντου και ζήτησε το βιολιτζή να παίξει μια συγκεκριμένη μελωδία. Ο κόσμος που τον έβλεπε έλεγε ότι αυτός ο άνθρωπος χορεύει με την ψυχή του. Από τότε, ο βιολιτζής του χωριού έπαιζε αυτό το σκοπό και οι Καλυθενοί χόρευαν όπως τον χόρευε και ο πλανόδιος. Τώρα πλέον χορεύεται πολύ σπάνια και μόνο από γυναίκες στις παραστάσεις του τοπικού συλλόγου .