Σπερβέρι

Ρόδος

2/4

Γάμος

Χωρίς συγκεκριμένο αριθμό

Σταυρωτή λαβή με το αριστερό χέρι πάνω

Τόξο

Διάταξη Γ μόνο

Γυναικείος

Αντιωρολογιακή

Παραστάσεων

Το “σπερβέρι” ήταν μια μεγάλη κουνουπιέρα της εποχής η οποία όμως είχε περισσότερο διακοσμητικό χαρακτήρα. Ήταν μεγάλο άσπρο ύφασμα στο αργαλειό με πολλά κεντήματα πάνω και έναν σταυρό για να ευλογεί το παστό (νυφικό κρεβάτι). Υπήρχαν πολλά τα οποία τα δανειζόντουσαν συνήθως για να τελέσουν το έθιμο τρεις ή τέσσερεις μέρες πριν τον γάμο όπου τραγουδούσαν και χόρευαν κατά το στόλισμα.

Διαβάστηκε 78 φορές, 2 Επισκέψεις σήμερα

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Σχετικοί χοροί

Γαϊτάνι (αστική μορφή)

Γαϊτάνι (αστική μορφή)

Ρόδος

Ρόδος

Γαϊτάνι

Το “σπερβέρι” ήταν μια μεγάλη κουνουπιέρα της εποχής η οποία όμως είχε περισσότερο διακοσμητικό χαρακτήρα. Ήταν μεγάλο άσπρο ύφασμα στο αργαλειό με πολλά κεντήματα πάνω και έναν σταυρό για να ευλογεί το παστό (νυφικό κρεβάτι). Υπήρχαν πολλά τα οποία τα δανειζόντουσαν συνήθως για να τελέσουν το έθιμο τρεις ή τέσσερεις μέρες πριν τον γάμο όπου τραγουδούσαν και χόρευαν κατά το στόλισμα.

Ίσσος (γενική μορφή Δωδεκανήσου)

Ίσσος (γενική μορφή Δωδεκανήσου)

Αγαθονήσι,Αστυπάλαια,Κάρπαθος,Κάσος,Λειψοί,Λέρος,Μεγίστη,Νίσυρος,Πάτμος,Ρόδος,Σύμη,Τήλος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Ίσσος

Το “σπερβέρι” ήταν μια μεγάλη κουνουπιέρα της εποχής η οποία όμως είχε περισσότερο διακοσμητικό χαρακτήρα. Ήταν μεγάλο άσπρο ύφασμα στο αργαλειό με πολλά κεντήματα πάνω και έναν σταυρό για να ευλογεί το παστό (νυφικό κρεβάτι). Υπήρχαν πολλά τα οποία τα δανειζόντουσαν συνήθως για να τελέσουν το έθιμο τρεις ή τέσσερεις μέρες πριν τον γάμο όπου τραγουδούσαν και χόρευαν κατά το στόλισμα.

Τσέλης Άντρας

Τσέλης Άντρας

Ρόδος, Ελλάδα

Ρόδος

Το “σπερβέρι” ήταν μια μεγάλη κουνουπιέρα της εποχής η οποία όμως είχε περισσότερο διακοσμητικό χαρακτήρα. Ήταν μεγάλο άσπρο ύφασμα στο αργαλειό με πολλά κεντήματα πάνω και έναν σταυρό για να ευλογεί το παστό (νυφικό κρεβάτι). Υπήρχαν πολλά τα οποία τα δανειζόντουσαν συνήθως για να τελέσουν το έθιμο τρεις ή τέσσερεις μέρες πριν τον γάμο όπου τραγουδούσαν και χόρευαν κατά το στόλισμα.