Κάτω (μορφή Ρόδου)

Ρόδος

2/4

Γάμος

Χωρίς συγκεκριμένο αριθμό

Αγκαζέ λαβή από παλάμες, Σταυρωτή λαβή με το αριστερό χέρι πάνω

Παραλλαγές σε διαφορετικούς χορούς

Τόξο

Διάταξη ΑΓΓΓΓΑΓΓΑ

Μικτός

Αντιωρολογιακή

Ενεργός

Γαμήλιος χορός από τη Ρόδο. Το όνομά του προέρχεται από το αργό, στρωτό βήμα του. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω από το δεξί χέρι του επόμενου χορευτή. Επισημαίνεται ότι είναι ο χορός αυτός που συνοδεύει τα παινέματα που κάνουν για το νέο ζευγάρι. Συνήθως είναι ο πρώτος χορός-τραγούδι που ξεκινάει το γλέντι του γάμου ενώ σε μερικά χωριά είναι ο χορός που κλείνει το γλέντι. Γενικά πιάνονται πρώτα στο χορό οι συγγενείς και ακολουθούν οι καλεσμένοι.

Visited 449 φορές, 2 Visits today

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Related Listings

Μπάλλος (κοινή μορφή Αιγαίου)

Μπάλλος (κοινή μορφή Αιγαίου)

Αμοργός,Αντίπαρος,Μύκονος,Πάρος,Σέριφος,Σύρος,Τήνος,Αγαθονήσι,Αστυπάλαια,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Λειψοί,Λέρος,Μεγίστη,Νίσυρος,Πάτμος,Ρόδος,Σύμη,Τήλος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Γαμήλιος χορός από τη Ρόδο. Το όνομά του προέρχεται από το αργό, στρωτό βήμα του. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω από το δεξί χέρι του επόμενου χορευτή. Επισημαίνεται ότι είναι ο χορός αυτός που συνοδεύει τα παινέματα που κάνουν για το νέο ζευγάρι. Συνήθως είναι ο πρώτος χορός-τραγούδι που ξεκινάει το γλέντι του γάμου ενώ σε μερικά χωριά είναι ο χορός που κλείνει το γλέντι. Γενικά πιάνονται πρώτα στο χορό οι συγγενείς και ακολουθούν οι καλεσμένοι.

Σούστα (μορφή Απόλλωνα Ρόδου)

Σούστα (μορφή Απόλλωνα Ρόδου)

Ρόδος

Ρόδος

Γαμήλιος χορός από τη Ρόδο. Το όνομά του προέρχεται από το αργό, στρωτό βήμα του. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω από το δεξί χέρι του επόμενου χορευτή. Επισημαίνεται ότι είναι ο χορός αυτός που συνοδεύει τα παινέματα που κάνουν για το νέο ζευγάρι. Συνήθως είναι ο πρώτος χορός-τραγούδι που ξεκινάει το γλέντι του γάμου ενώ σε μερικά χωριά είναι ο χορός που κλείνει το γλέντι. Γενικά πιάνονται πρώτα στο χορό οι συγγενείς και ακολουθούν οι καλεσμένοι.

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Αγαθονήσι,Αμοργός,Ανάφη,Άνδρος,Αντίπαρος,Αστυπάλαια,Θήρα,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Κέα,Κίμωλος,Κως,Λειψοί,Λέρος,Μεγίστη,Μήλος,Μύκονος,Νάξος,Νίσυρος,Πάρος,Πάτμος,Ρόδος,Σέριφος,Σύμη,Τήλος,Τήνος,Φολέγανδρος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Γαμήλιος χορός από τη Ρόδο. Το όνομά του προέρχεται από το αργό, στρωτό βήμα του. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω από το δεξί χέρι του επόμενου χορευτή. Επισημαίνεται ότι είναι ο χορός αυτός που συνοδεύει τα παινέματα που κάνουν για το νέο ζευγάρι. Συνήθως είναι ο πρώτος χορός-τραγούδι που ξεκινάει το γλέντι του γάμου ενώ σε μερικά χωριά είναι ο χορός που κλείνει το γλέντι. Γενικά πιάνονται πρώτα στο χορό οι συγγενείς και ακολουθούν οι καλεσμένοι.