Διπλός εμπρός

Νίσυρος

Διπλός εμπρός

2/4

Χωρίς περιορισμό περιόδου

Χωρίς συγκεκριμένο αριθμό

Σταυρωτή λαβή με το αριστερό χέρι πάνω

Τόξο

Διάταξη ΑΓΓΓΓΑΓΓΑ

Μικτός

Αντιωρολογιακή

Παραστάσεων

Χορός από τη Νίσυρο. Το όνομά του προέρχεται από το διπλό μπάσιμο προς τα μπροστά. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω. Ο “διπλός εμπρός ή ομπρός” είναι χορός του πρωινού πάνω στη μελωδία του μικρασιατικού “Γιαρούμπι” και χρησιμοποιείται για να ξεκουραστούν οι χορευτές και μετά να ξαναρχίσουν τη “Σούστα”.

Διαβάστηκε 95 φορές, 4 Επισκέψεις σήμερα

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Σχετικοί χοροί

Καλαματιανός (τύπος γενικός)

Καλαματιανός (τύπος γενικός)

Αγαθονήσι,Αμοργός,Ανάφη,Άνδρος,Αντίπαρος,Αστυπάλαια,Θήρα,Ίος,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Κέα,Κίμωλος,Κύθνος,Κως,Λειψοί,Λέρος,Μεγίστη,Μήλος,Μύκονος,Νάξος,Νίσυρος,Πάρος,Πάτμος,Ρόδος,Σέριφος,Σίκινος,Σίφνος,Σύμη,Σύρος,Τήλος,Τήνος,Φολέγανδρος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Καλαματιανός

Χορός από τη Νίσυρο. Το όνομά του προέρχεται από το διπλό μπάσιμο προς τα μπροστά. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω. Ο “διπλός εμπρός ή ομπρός” είναι χορός του πρωινού πάνω στη μελωδία του μικρασιατικού “Γιαρούμπι” και χρησιμοποιείται για να ξεκουραστούν οι χορευτές και μετά να ξαναρχίσουν τη “Σούστα”.

Γαϊτανάκι

Γαϊτανάκι

Σύρος, Σύρος Ερμούπολη, Ελλάδα

Αγαθονήσι

Χορός από τη Νίσυρο. Το όνομά του προέρχεται από το διπλό μπάσιμο προς τα μπροστά. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω. Ο “διπλός εμπρός ή ομπρός” είναι χορός του πρωινού πάνω στη μελωδία του μικρασιατικού “Γιαρούμπι” και χρησιμοποιείται για να ξεκουραστούν οι χορευτές και μετά να ξαναρχίσουν τη “Σούστα”.

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Αγαθονήσι,Αμοργός,Ανάφη,Άνδρος,Αντίπαρος,Αστυπάλαια,Θήρα,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Κέα,Κίμωλος,Κως,Λειψοί,Λέρος,Μεγίστη,Μήλος,Μύκονος,Νάξος,Νίσυρος,Πάρος,Πάτμος,Ρόδος,Σέριφος,Σύμη,Τήλος,Τήνος,Φολέγανδρος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Χορός από τη Νίσυρο. Το όνομά του προέρχεται από το διπλό μπάσιμο προς τα μπροστά. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι σταυρωτή με το αριστερό χέρι πάνω. Ο “διπλός εμπρός ή ομπρός” είναι χορός του πρωινού πάνω στη μελωδία του μικρασιατικού “Γιαρούμπι” και χρησιμοποιείται για να ξεκουραστούν οι χορευτές και μετά να ξαναρχίσουν τη “Σούστα”.