Συρτός (παλαιά μορφή Νάξου)

Νάξος

2/4

Χωρίς περιορισμό περιόδου

Χωρίς συγκεκριμένο αριθμό

Πλαϊνή λαβή με χέρια λυγισμένα σε ύψος ώμων

Τόξο

Διάταξη ΑΓΓΓΓΑΓΓΑ

Μικτός

Αντιωρολογιακή

Ενεργός

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “ψαλίδια”, στα ρεφρέν της μουσικής και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Η μορφή αυτή διατηρείται σε κάποια χωριά της Νάξου (Αγερσανί,Κορωνίδα,Τρίποδες) και σύγχρονα χορεύεται την περίοδο των Αποκριών όταν η μουσική παίζεται από τσαμπουνοντούμπακα. Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”.

Διαβάστηκε 88 φορές, 3 Επισκέψεις σήμερα

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Σχετικοί χοροί

Μαμουτζέλο

Μαμουτζέλο

Νάξος

Νάξος

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “ψαλίδια”, στα ρεφρέν της μουσικής και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Η μορφή αυτή διατηρείται σε κάποια χωριά της Νάξου (Αγερσανί,Κορωνίδα,Τρίποδες) και σύγχρονα χορεύεται την περίοδο των Αποκριών όταν η μουσική παίζεται από τσαμπουνοντούμπακα. Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”.

Κουνεντές

Κουτεντές

Νάξος

Νάξος

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “ψαλίδια”, στα ρεφρέν της μουσικής και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Η μορφή αυτή διατηρείται σε κάποια χωριά της Νάξου (Αγερσανί,Κορωνίδα,Τρίποδες) και σύγχρονα χορεύεται την περίοδο των Αποκριών όταν η μουσική παίζεται από τσαμπουνοντούμπακα. Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”.

Βιτζηλαιαδίστικος

Βιτζηλαιαδίστικος

Νάξος

Νάξος

Βιτζηλαιαδίστικος

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “ψαλίδια”, στα ρεφρέν της μουσικής και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Η μορφή αυτή διατηρείται σε κάποια χωριά της Νάξου (Αγερσανί,Κορωνίδα,Τρίποδες) και σύγχρονα χορεύεται την περίοδο των Αποκριών όταν η μουσική παίζεται από τσαμπουνοντούμπακα. Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”.