Συρτός (νέα μορφή Νάξου)

Νάξος

2/4

Χωρίς περιορισμό περιόδου

Χωρίς συγκεκριμένο αριθμό

Πλαϊνή λαβή με χέρια λυγισμένα σε ύψος ώμων

Τόξο

Διάταξη ΑΓΓΓΓΑΓΓΑ

Μικτός

Αντιωρολογιακή

Ενεργός

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “τσακίσματα” (ημικαθίσματα, στα ρεφρέν της μουσικής) και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”. Όταν χορεύουν μόνο άντρες συνηθίζουν να πιάνονται και από τους ώμους. Η συγκεκριμένη μορφή μοιάζει με τη γενική μορφή του “συρτού”, αλλά έχει ελαφρά σταυρωτά ημι-γονατίσματα στα ρεφρέν της μουσικής.

Διαβάστηκε 79 φορές, 1 Eπίσκεψη σήμερα

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Σχετικοί χοροί

Ρούσικος

Ρούσικος

Νάξος

Νάξος

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “τσακίσματα” (ημικαθίσματα, στα ρεφρέν της μουσικής) και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”. Όταν χορεύουν μόνο άντρες συνηθίζουν να πιάνονται και από τους ώμους. Η συγκεκριμένη μορφή μοιάζει με τη γενική μορφή του “συρτού”, αλλά έχει ελαφρά σταυρωτά ημι-γονατίσματα στα ρεφρέν της μουσικής.

Βλάχα (μορφή Μελάνων Νάξου)

Βλάχα (μορφή Μελάνων Νάξου)

Νάξος

Νάξος

Βλάχα

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “τσακίσματα” (ημικαθίσματα, στα ρεφρέν της μουσικής) και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”. Όταν χορεύουν μόνο άντρες συνηθίζουν να πιάνονται και από τους ώμους. Η συγκεκριμένη μορφή μοιάζει με τη γενική μορφή του “συρτού”, αλλά έχει ελαφρά σταυρωτά ημι-γονατίσματα στα ρεφρέν της μουσικής.

Ντίρλα

Ντίρλα

Νάξος

Νάξος

Ο βασικότερος χορός των Κυκλάδων, ο οποίος στη Νάξο χορεύται με αρκετά “τσακίσματα” (ημικαθίσματα, στα ρεφρέν της μουσικής) και πολλές φιγούρες από τον πρωτοχορευτή (τα λεγόμενα “τσαλίμια”).Έχει ρυθμό 2/4 και συνήθως ακολουθείται από τον “Μπάλλο”. Όταν χορεύουν μόνο άντρες συνηθίζουν να πιάνονται και από τους ώμους. Η συγκεκριμένη μορφή μοιάζει με τη γενική μορφή του “συρτού”, αλλά έχει ελαφρά σταυρωτά ημι-γονατίσματα στα ρεφρέν της μουσικής.