Μπάλλος (σύγχρονη μορφή Νάξου)

Νάξος

2/4

Χωρίς περιορισμό περιόδου

2

Ελεύθερα

Αντικρυστή δομή ζευγαριού

Διάταξη ενός Α και μίας Γ

Μικτός

Απροσδιόριστη

Ενεργός

Ο “Μπάλλος” ή “Μπάλος” είναι ζευγαρωτός ελεύθερος αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Πλέον, λόγω της δισκογραφίας, χορεύεται και αυτόνομα. Αντίστοιχα χορευόταν από ένα ζευγάρι, αλλά σύγχρονα και από πολλά μαζί. Χαρακτηριστικά είναι τα “τσακίσματα” (ημικαθίσματα) που κάνουν οι χορευτές στα ρεφρέν της μουσικής και τα “τσαλίμια” του άντρα χορευτή.

Διαβάστηκε 92 φορές, 1 Eπίσκεψη σήμερα

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Σχετικοί χοροί

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Αγαθονήσι,Αμοργός,Ανάφη,Άνδρος,Αντίπαρος,Αστυπάλαια,Θήρα,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Κέα,Κίμωλος,Κως,Λειψοί,Λέρος,Μεγίστη,Μήλος,Μύκονος,Νάξος,Νίσυρος,Πάρος,Πάτμος,Ρόδος,Σέριφος,Σύμη,Τήλος,Τήνος,Φολέγανδρος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Ο “Μπάλλος” ή “Μπάλος” είναι ζευγαρωτός ελεύθερος αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Πλέον, λόγω της δισκογραφίας, χορεύεται και αυτόνομα. Αντίστοιχα χορευόταν από ένα ζευγάρι, αλλά σύγχρονα και από πολλά μαζί. Χαρακτηριστικά είναι τα “τσακίσματα” (ημικαθίσματα) που κάνουν οι χορευτές στα ρεφρέν της μουσικής και τα “τσαλίμια” του άντρα χορευτή.

Πιπέρι (μορφή Κορώνου Νάξου)

Πιπέρι (μορφή Κορώνου Νάξου)

Νάξος

Νάξος

Ο “Μπάλλος” ή “Μπάλος” είναι ζευγαρωτός ελεύθερος αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Πλέον, λόγω της δισκογραφίας, χορεύεται και αυτόνομα. Αντίστοιχα χορευόταν από ένα ζευγάρι, αλλά σύγχρονα και από πολλά μαζί. Χαρακτηριστικά είναι τα “τσακίσματα” (ημικαθίσματα) που κάνουν οι χορευτές στα ρεφρέν της μουσικής και τα “τσαλίμια” του άντρα χορευτή.

Βλάχα (μορφή Απεράθου Νάξου)

Βλάχα (μορφή Απεράθου Νάξου)

Νάξος

Νάξος

Βλάχα

Ο “Μπάλλος” ή “Μπάλος” είναι ζευγαρωτός ελεύθερος αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Πλέον, λόγω της δισκογραφίας, χορεύεται και αυτόνομα. Αντίστοιχα χορευόταν από ένα ζευγάρι, αλλά σύγχρονα και από πολλά μαζί. Χαρακτηριστικά είναι τα “τσακίσματα” (ημικαθίσματα) που κάνουν οι χορευτές στα ρεφρέν της μουσικής και τα “τσαλίμια” του άντρα χορευτή.