Πεντοζάλης (μορφή κεντρικής και δυτικής Κω)

Κως

2/4

Χωρίς περιορισμό περιόδου

Χωρίς συγκεκριμένο αριθμό

Πλαϊνή λαβή με χέρια λυγισμένα σε ύψος ώμων

Τόξο

Διάταξη ΑΑΓΓΓΓΑΑΑ

Μικτός

Αντιωρολογιακή

Ενεργός

Χορός από την κεντρική και δυτική Κω. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι από τις παλάμες με τα χέρια στο ύψος των ώμων. Η μουσική του έχει προέλευση από την Κρήτη, αλλά μάλλον εντάχθηκε στην χορευτική παράδοση του νησιού μετά την ενσωμάτωση της Κρήτης.

Visited 320 φορές, 1 Visit today

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Related Listings

Απτάλικος (Σωκιανή Κω)

Σωκιανή (μορφή Κω)

Κως

Κως

Απτάλικος

Χορός από την κεντρική και δυτική Κω. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι από τις παλάμες με τα χέρια στο ύψος των ώμων. Η μουσική του έχει προέλευση από την Κρήτη, αλλά μάλλον εντάχθηκε στην χορευτική παράδοση του νησιού μετά την ενσωμάτωση της Κρήτης.

Κρητικός

Κρητικός

Αγαθονήσι,Αστυπάλαια,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Κως,Λειψοί,Μεγίστη,Νίσυρος,Πάτμος,Ρόδος,Σύμη,Τήλος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Χορός από την κεντρική και δυτική Κω. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι από τις παλάμες με τα χέρια στο ύψος των ώμων. Η μουσική του έχει προέλευση από την Κρήτη, αλλά μάλλον εντάχθηκε στην χορευτική παράδοση του νησιού μετά την ενσωμάτωση της Κρήτης.

Σιανός (μορφή Κω)

Σιανός (μορφή Κω)

Κως

Κως

Ίσσος

Χορός από την κεντρική και δυτική Κω. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το χορευτικό σχήμα είναι τόξο με κατεύθυνση αντιωρολογιακή. Η διάταξη των χορευτών περιλαμβάνει γυναίκες μεταξύ των αντρών, με πρωτοχορευτή καθώς και τελευταίο του χορού πάντα άντρα. Η λαβή είναι από τις παλάμες με τα χέρια στο ύψος των ώμων. Η μουσική του έχει προέλευση από την Κρήτη, αλλά μάλλον εντάχθηκε στην χορευτική παράδοση του νησιού μετά την ενσωμάτωση της Κρήτης.