Μπάλλος (μορφή Κέας)

Κέα

2/4

Χωρίς περιορισμό περιόδου

2

Αντικρυστή λαβή με χέρια λυγισμένα σε ύψος ώμων, Ελεύθερα

Κατά τη διάρκεια του χορού

Αντικρυστή δομή ζευγαριού

Διάταξη ενός Α και μίας Γ

Μικτός

Απροσδιόριστη

Ενεργός

Χορός των νησιών (μορφή Κέας). Γράφεται και “Μπάλος”. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το σχήμα είναι ζευγαρωτό (ένας άντρας και μία γυναίκα), έχει ελεύθερη κατεύθυνση και οι χορευτές κρατιόνται είτε δίπλα είτε αντικρυστά με τα χέρια στο ύψος των ώμων, αλλά και ελεύθερα κατά φάσεις. Είναι ζευγαρωτός αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Χορεύεται από όλα τα ζευγάρια που συμμετείχαν στον κύκλο του “Συρτού”. Γενικά ο καβαλιέρος έχει άμεση επαφή με τη ντάμα του και εκτελούν μαζί χαρακτηριστικές φιγούρες. Χορεύεται συνήθως ως γύρισμα του “Συρτού”, όπου συμμετέχουν όλα τα ζευγάρια με πιο ελεύθερη χορευτική απόδοση καθόσον αποτελεί τον ενδιάμεσο χορό της σουίτας “Συρτό”-“Μπάλλο”-“Πόλκα”.

Visited 286 φορές, 1 Visit today

Reviews are disabled, but trackbacks and pingbacks are open.

Related Listings

Συρτός (μορφή Κέας)

Συρτός (μορφή Κέας)

Κέα

Κέα

Χορός των νησιών (μορφή Κέας). Γράφεται και “Μπάλος”. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το σχήμα είναι ζευγαρωτό (ένας άντρας και μία γυναίκα), έχει ελεύθερη κατεύθυνση και οι χορευτές κρατιόνται είτε δίπλα είτε αντικρυστά με τα χέρια στο ύψος των ώμων, αλλά και ελεύθερα κατά φάσεις. Είναι ζευγαρωτός αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Χορεύεται από όλα τα ζευγάρια που συμμετείχαν στον κύκλο του “Συρτού”. Γενικά ο καβαλιέρος έχει άμεση επαφή με τη ντάμα του και εκτελούν μαζί χαρακτηριστικές φιγούρες. Χορεύεται συνήθως ως γύρισμα του “Συρτού”, όπου συμμετέχουν όλα τα ζευγάρια με πιο ελεύθερη χορευτική απόδοση καθόσον αποτελεί τον ενδιάμεσο χορό της σουίτας “Συρτό”-“Μπάλλο”-“Πόλκα”.

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Πόλκα (γενική μορφή Αιγαίου)

Αγαθονήσι,Αμοργός,Ανάφη,Άνδρος,Αντίπαρος,Αστυπάλαια,Θήρα,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Κάσος,Κέα,Κίμωλος,Κως,Λειψοί,Λέρος,Μεγίστη,Μήλος,Μύκονος,Νάξος,Νίσυρος,Πάρος,Πάτμος,Ρόδος,Σέριφος,Σύμη,Τήλος,Τήνος,Φολέγανδρος,Χάλκη

Αγαθονήσι

Χορός των νησιών (μορφή Κέας). Γράφεται και “Μπάλος”. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το σχήμα είναι ζευγαρωτό (ένας άντρας και μία γυναίκα), έχει ελεύθερη κατεύθυνση και οι χορευτές κρατιόνται είτε δίπλα είτε αντικρυστά με τα χέρια στο ύψος των ώμων, αλλά και ελεύθερα κατά φάσεις. Είναι ζευγαρωτός αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Χορεύεται από όλα τα ζευγάρια που συμμετείχαν στον κύκλο του “Συρτού”. Γενικά ο καβαλιέρος έχει άμεση επαφή με τη ντάμα του και εκτελούν μαζί χαρακτηριστικές φιγούρες. Χορεύεται συνήθως ως γύρισμα του “Συρτού”, όπου συμμετέχουν όλα τα ζευγάρια με πιο ελεύθερη χορευτική απόδοση καθόσον αποτελεί τον ενδιάμεσο χορό της σουίτας “Συρτό”-“Μπάλλο”-“Πόλκα”.

Γαϊτανάκι

Γαϊτανάκι

Σύρος, Σύρος Ερμούπολη, Ελλάδα

Αγαθονήσι

Χορός των νησιών (μορφή Κέας). Γράφεται και “Μπάλος”. Έχει μουσικό μέτρο 2/4. Το σχήμα είναι ζευγαρωτό (ένας άντρας και μία γυναίκα), έχει ελεύθερη κατεύθυνση και οι χορευτές κρατιόνται είτε δίπλα είτε αντικρυστά με τα χέρια στο ύψος των ώμων, αλλά και ελεύθερα κατά φάσεις. Είναι ζευγαρωτός αυτοσχεδιαστικός χορός που ακολουθεί τον “Συρτό” (και την τεχνοτροπία στο βήμα του). Χορεύεται από όλα τα ζευγάρια που συμμετείχαν στον κύκλο του “Συρτού”. Γενικά ο καβαλιέρος έχει άμεση επαφή με τη ντάμα του και εκτελούν μαζί χαρακτηριστικές φιγούρες. Χορεύεται συνήθως ως γύρισμα του “Συρτού”, όπου συμμετέχουν όλα τα ζευγάρια με πιο ελεύθερη χορευτική απόδοση καθόσον αποτελεί τον ενδιάμεσο χορό της σουίτας “Συρτό”-“Μπάλλο”-“Πόλκα”.